فروشگاه های زنجیره ای

تنها به دلیل اینکه مردم زیادی از سوپرمارکت اینترنتی اکالا  خرید نمی کنند به این معنی نیست که آن ها نمی خواهند. در واقع بسیاری از آن ها به صرفه جویی در وقت، بسیار نیاز دارند اما به فروشگاه ها می روند، ساعت های زیادی را راهروهای فروشگاه ها می گذراند و در صف پرداخت منتظر می مانند. در حالیکه از خریدهای راحت از یک سوپرمارکت اینترنتی خبر ندارند!
اما راحتی همه چیز نیست. یکی از سوال هایی که همیشه ذهن بازاریابان فعال در این صنعت را به خود مشغول می کند این است که چرا مصرف کننده از سوپرمارکت یا فروشگاه زنجیره ای سر کوچه ی خود خرید نکند و سوپرمارکت های آنلاین را انتخاب کند؟
مصرف کنندگان حاضر نیستند که قیمت، کیفیت، سرعت و تنوع کالایی را قربانی صرفه جویی در وقت کنند. این درحالی است که یک سوپرمارکت اینترنتی به سختی می تواند همه ی ویژگی های قیمت به صرفه، کیفیت سرویس ایده آل، سرعت تحویل بالا و تنوع کالایی را همگی باهم داشته باشند. همانطور که در فروشگاه های زنجیره ای فیزیکی نیز میبینیم، استراتژی آن ها عمدتا یا همواره تخفیف با تنوع کالایی کم یا تنوع کالایی بالا با تخفیف کم و کالاهای لوکس تر است. در صنعت سوپرمارکت های اینترنتی نیز معمولا یک یا تعدادی از این مزیت های رقابتی مطرح می شوند:

تخفیف بالا و قیمت مناسب
سرعت در تحویل سفارشات و کیفیت خدمات
تنوع کالایی و کیفیت آن ها
هزینه های عملیاتی
نقاط تحت پوشش

بنابراین مزیت رقابتی برجسته در این صنعت حرف اول را می زند و هر سوپرمارکت اینترنتی که بتواند تعداد بیشتری از مزیت های بالا را کسب کند، احتمال موفقیت بیشتری را نیز خواهد داشت. بنابر مصاحبه هایی که با مشتریان سوپرمارکت های آنلاین مختلف داشته ایم درصد زیادی از آن ها درصورتیکه یک سوپرمارکت اینترنتی در مزیت رقابتی خود، عملکرد خوبی نداشته باشد، بلافاصله سوپرمارکت آنلاین دیگری را انتخاب می کنند که این موضوع، کار سخت سوپرمارکت های آنلاین را در رقابت با دیگر رقبا بیان می کند.
اما در این میان راحتی خرید، ارزش پیشنهادی اصلی همه ی سوپرمارکت های آنلاین است. بنابراین هر عاملی که باعث عدم راحتی مشتری در خرید شود، گارانتی از دست دادن مشتری برای همیشه است! سرعت پایین وب سایت، رابط کاربری ضعیف، عکس نامناسب و اطلاعات ناکافی محصولات از این دسته عوامل است.

 

 

برچسب ها: فروشگاه,های,زنجیره,ای,سوپرمارکت اینترنتی اکالا, سوپرمارکت های آنلاین , فروشگاه های زنجیره ای , فروشگاه کوروش ,
[ شنبه 3 آذر 1397 ] [ 19:04 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

فروشگاه های زنجیره ای

تنها به دلیل اینکه مردم زیادی از سوپرمارکت اینترنتی اکالا  خرید نمی کنند به این معنی نیست که آن ها نمی خواهند. در واقع بسیاری از آن ها به صرفه جویی در وقت، بسیار نیاز دارند اما به فروشگاه ها می روند، ساعت های زیادی را راهروهای فروشگاه ها می گذراند و در صف پرداخت منتظر می مانند. در حالیکه از خریدهای راحت از یک سوپرمارکت اینترنتی خبر ندارند!
اما راحتی همه چیز نیست. یکی از سوال هایی که همیشه ذهن بازاریابان فعال در این صنعت را به خود مشغول می کند این است که چرا مصرف کننده از سوپرمارکت یا فروشگاه زنجیره ای سر کوچه ی خود خرید نکند و سوپرمارکت های آنلاین را انتخاب کند؟
مصرف کنندگان حاضر نیستند که قیمت، کیفیت، سرعت و تنوع کالایی را قربانی صرفه جویی در وقت کنند. این درحالی است که یک سوپرمارکت اینترنتی به سختی می تواند همه ی ویژگی های قیمت به صرفه، کیفیت سرویس ایده آل، سرعت تحویل بالا و تنوع کالایی را همگی باهم داشته باشند. همانطور که در فروشگاه های زنجیره ای فیزیکی نیز میبینیم، استراتژی آن ها عمدتا یا همواره تخفیف با تنوع کالایی کم یا تنوع کالایی بالا با تخفیف کم و کالاهای لوکس تر است. در صنعت سوپرمارکت های اینترنتی نیز معمولا یک یا تعدادی از این مزیت های رقابتی مطرح می شوند:

تخفیف بالا و قیمت مناسب
سرعت در تحویل سفارشات و کیفیت خدمات
تنوع کالایی و کیفیت آن ها
هزینه های عملیاتی
نقاط تحت پوشش

بنابراین مزیت رقابتی برجسته در این صنعت حرف اول را می زند و هر سوپرمارکت اینترنتی که بتواند تعداد بیشتری از مزیت های بالا را کسب کند، احتمال موفقیت بیشتری را نیز خواهد داشت. بنابر مصاحبه هایی که با مشتریان سوپرمارکت های آنلاین مختلف داشته ایم درصد زیادی از آن ها درصورتیکه یک سوپرمارکت اینترنتی در مزیت رقابتی خود، عملکرد خوبی نداشته باشد، بلافاصله سوپرمارکت آنلاین دیگری را انتخاب می کنند که این موضوع، کار سخت سوپرمارکت های آنلاین را در رقابت با دیگر رقبا بیان می کند.
اما در این میان راحتی خرید، ارزش پیشنهادی اصلی همه ی سوپرمارکت های آنلاین است. بنابراین هر عاملی که باعث عدم راحتی مشتری در خرید شود، گارانتی از دست دادن مشتری برای همیشه است! سرعت پایین وب سایت، رابط کاربری ضعیف، عکس نامناسب و اطلاعات ناکافی محصولات از این دسته عوامل است.

 

 

برچسب ها: فروشگاه,های,زنجیره,ای,سوپرمارکت اینترنتی اکالا, سوپرمارکت های آنلاین , فروشگاه های زنجیره ای , فروشگاه کوروش ,
[ شنبه 3 آذر 1397 ] [ 19:29 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

آشنائي با پلتفرم جستجوي کالاي نوبشو، نوبشو مارکتينگ و ژورنال نوبشو!

آشنائي با پلتفرم جستجوي کالاي نوبشو، نوبشو مارکتينگ و ژورنال نوبشو!

 

نوبشو پلتفرمي براي جستجوي کالا و خريد کالا با امکانات بسياري است . پلتفرمي که رضايت خريدار و فروشنده و ضابطه مندي در آن اولويت است . موتور جستجوي کالا بر اساس کيفيت و سادگي کار .

نوبشو، اولين موتور جستجوي کالائي است که سادگي و عدم اتلاف وقت کاربر براي خود يادگيري نحوه کار با پلتفرم را در دل خود قرار داده و بر اساس آن مهندسي شده. اساساً نوبشو پلتفرمي است که با هدف ارائه امکاناتي جديد با حرف هاي زيادي به ميدان آمده و در زمان کوتاه توانسته محبوبيت خوبي را کسب نمايد .

پيش از نوبشو، بسياري از پلتفرم هاي جستجوي کالا يا بهتر بگوئيم موتورهاي جستجوي کالا، ميپنداشتند هرچه پيچيده تر عمل کنند يا نقاط کوري از چشم کاربر داشته باشند، حرفه اي تر بنظر مي رسند. اين در حالي است که پروسه مهندسي فرآيندهاي پيچيده و تبديل آن به فرآيندهاي ويزاردي چند مرحله اي بسيار ساده بيانگر مهندسي صحيح نوبشو است .

نوبشو، براي سادگي کار از رابط کاربري گرفته تا مراحل پيچيده، مشخصاً ساده ترين روشها را پيشنهاد مي دهد و کاربر جديد چه در نقش فروشنده و چه در نقش کاربر، نيازي به صرف وقت زياد جهت يادگيري سيستم ندارند و اين يعني ذخيره زمان کاربر و عدم اتلاف انرژي کاربر در پلتفرم .

 

a9k4_b1.jpg

 

نوبشو در جهت ارائه اطلاعات کاربردي به کاربراني که قصد خريد کالا دارند، ژورنال نوبشو را بطور رايگان در اختيار آنها قرار داده است. ژورنال نوبشو شامل هزاران مطلبي مفيدي است که بسياري از آنها براي اولين بار در زبان فارسي نگارش شده اند . اطلاعات مهم و کاربردي در مورد انواع محصولات و برندهاي مختلف، ويژگي و عيوب محصولات بدون جانب داري هاي خاص .

چنين پلتفرمي انتخاب محصول را براي کاربر ساده تر مي سازد .

جستجوي کالا در نوبشو بنا به جستجوي کاربر مي باشد. هرآنچه که کاربر ميخواهد در اختيار وي قرار مي گيرد و نه بيشتر. برخي موتورهاي جستجو به اشتباه و برخي ديگر به صورت عامدانه اطلاعات بيشتري را به کاربر ارائه مي دهند اما نوبشو تنها اطلاعات مورد نياز کاربر را به وي ارائه مي دهد تا بتواند دقيق تر عمل نمايد .

در نوبشو يکي از اساسي ترين مفاهيم، رشد کسب و کار فروشندگان است. طرح هائي نظير ارائه وبسايت و يا فروشگاه اينستاگرامي براي متقاضيان و يا بهتر بگوئيم فروشندگان کمک بزرگي در رشد کسب و کار اين دسته مي نمايد. ارائه خدمات طراحي وبسايت و سئو، خدمات ديجيتال مارکتينگ، توليد محتواي بهينه و رشد شبکه هاي اجتماعي مي تواند گامي بهينه را براي فروشندگان فراهم آورد. اما در اين قسمت نيز همچنان مانند ديگر قسمت ها زمان کاربران و کيفيت ارائه خدمات براي نوبشو در اولويت قرار دارد. بعنوان نمونه، براي سفارش توليد محتوا در بسياري از وبسايتها و پلتفرم ها سفارشات شما ممکن است هرچند کم باشند، حداقل چند روز طول بکشد تا در اختيار شما قرار بگيرد، اما کارشناسان توليد محتواي نوبشو حداکثر در 2 روز و بطور معمول درطول يک روز سفارشات متقاضايان را در اختيارشان قرار مي دهند. اگر به اين ميزان زمان دقت کنيد، متوجه ميشويد که زمان بروزرساني محتوا در وبسايت شما کاهش خواهد يافت و مي توانيد با سرعت بيشتري محتواي يکتا و جديد در وبسايت خود داشته باشيد و در نتيجه موتورهاي جستجو را بسمت وبسايت خود ترغيب نمائيد . در حال حاضر خدمات ديجيتال مارکتينگ يکي از اساسي ترين دغدغه هاي کسب و کارهاي گوناگون است که پلتفرم نوبشو آن را به قيمتي مناسب تر و با کيفيتي قابل قبول در زمان کمتري در اختيار متقاضيان قرار ميدهد .

 

 

در خصوص پلتفرم ژورنال نوبشو، بيان اين نکته نيز خالي از لطف نيست که با وجود مقالات فراوان در اين بخش، نوبشو پذيراي محتواي جديد و يکتا مي باشد. اگر ميبينيد نياز به محتواي جديدي داريد که به آن نياز داريد و در حال حاضر در نوبشو نيست، مثلاً مقايسه تخصصي دو گوشي موبايل، مي توانيد درخواست تهيه آن را در ژورنال نوبشو بدهيد و در اين حالت، کارشناسان تيم توليد محتواي نوبشو، محتواي درخواستي شما را توليد مي نمايند و در وبسايت قرار مي دهند. همچنين اگر در خصوص موضوع خاصي اطلاعاتي داريد که مي توانيد آن را در اختيار ژورنال نوبشو قرار دهيد و اين اطلاعات کاربردي هستند، بدون شک نوبشو پذيراي شما خواهد بود و مي توانيد مقاله و محتواي خود را به نوبشو بفروشيد. اگر محتواي شما در نوبشو نباشد و نياز کاربران در آن حس شود بدون شک با پرداخت مبلغ مورد نظر نوبشو محتواي شما را خريداري مي کند. در اين حالت جامعه اي فعال از توليد کنندگان محتوا به ژورنال نوبشو کمک خواهند کرد تا بتوانند نياز اطلاعاتي کاربران را رفع نمايد .

نوبشو پلتفرمي جامعه گرا مي باشد که رضايت کاربران، سادگي کار با پلتفرم، ضابطه مندي و صرفه جوئي در زمان کاربران در اولويت اين پلتفرم مي باشد. لزوم ضابطه گرائي در اين پلتفرم کيفيت را در اين پلتفرم افزايش داده و سطح رضايتمندي را به حداکثر خود مي رساند. به شما پيشنهاد ميکنيم نوبشو از نوبشو غافل نشويد!

 

 

برچسب ها: آشنائی,با,پلتفرم,جستجوی,کالای,نوبشو،,نوبشو,مارکتینگ,و,ژورنال,نوبشو!,
[ شنبه 1 آذر 1399 ] [ 8:14 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

بيع کالا به کالا

فروش در لغت به معناي خريد و فروش است. عقد بيع نيز به معناي قرارداد مربوط به تجارت است که به موجب آن فروشنده يا مالک در ازاي دريافت پول يا مال، مالکيت کالا يا تجهيزات را به خريدار منتقل مي کند. در واقع عقد بيع همان قرارداد بين بايع و مشتري است و جنبه حقوقي دارد. مشکلات ناشي از اثبات بيع معمولاً مربوط به عدم علاقه طرفين در حين انعقاد قرارداد و انعقاد نادرست قراردادها مي باشد.

در اين مقاله از سايت نمايندگي مشهد، ضمن ارائه انواع بيع، به بررسي مدارک مورد نياز براي اثبات بيع و نکات مهم مرتبط با اين موضوع مي پردازيم، تا پايان مطلب با ما همراه باشيد.

انواع بيع از نظر زمان ارائه فروشنده يعني نوع ماده، کالا يا موضوع معامله و قيمت معامله شامل موارد زير است:

فروش نقدي: در اين نوع فروش، کالا و قيمت در زمان فعلي تحويل مي شود، يعني پس از انجام معامله، کالا بايد به خريدار تحويل داده شود و قيمت به فروشنده داده شود.

فروش اعتباري: در اين نوع فروش، فروشنده در حال انجام است و قيمت به تعويق افتاده است. يعني به محض عقد قرارداد بيع بايد کالا به خريدار تحويل داده شود اما مدت زمان تحويل ثمن به فروشنده با توافق طرفين تعيين مي شود.

بيع يا پيش فروش: در اين نوع بيع، ثمن به صورت «جاري» و قيمت فروش «حرکت» است که برعکس بيع است، يعني پس از انجام بيع، قيمت به فروشنده داده مي شود، اما بيع قيمت بعد از مدتي در اختيار خريدار قرار خواهد گرفت. امروزه شاهد اين نوع فروش در خريد آپارتمان هاي پيش فروش هستيم.

بيع کالا به کالا: اين نوع بيع با موارد فوق متفاوت است و براي تحويل کالا و قيمت با توافق طرفين مدت زماني تعيين مي شود و تحويل کالا و تحويل ثمن ممکن است. در زمان هاي مختلف رخ مي دهد.

طبق قانون مدني، شرط اتمام بيع، رضايت و قبول طرفين است، هر چند بيع کتبي نباشد. از طرفي قانون در نحوه انعقاد عقد بيع سخت گيري نمي کند و عقد بيع نيز به صورت شفاهي پذيرفته مي شود. در مواردي که بين خريدار و فروشنده اختلاف باشد و عقد بيع نوشته نشده باشد، اثبات بيع توسط دادگاه مشکل خواهد بود. براي تثبيت آسان فروش و جلوگيري از اين گونه مشکلات توجه به نکات زير در هنگام خريد و فروش ضروري است.

هنگام انجام معامله، اگر پول نقد به طرف مقابل مي دهيد، حتما رسيد بگيريد.

در هنگام خريد ملک با افراد آگاه ملک مشورت کرده و استعلام هاي لازم را در مورد ملک يا دستگاه مورد نياز انجام دهيد.

قرارداد بايد کتبي و رسمي باشد.

مطمئن شويد که شماره چکي که براي پرداخت صادر مي کنيد در قرارداد ذکر شده باشد.

در صورت وقوع فروش با افراد مورد اعتماد در محل مورد نظر حضور داشته باشيد.

براي اطمينان خاطر در انعقاد قرارداد لازم است با وکيل مجرب در اين زمينه مشورت کنيد و براي اين منظور مي توانيد به صفحه مشاوره رايگان وکيل مراجعه کنيد

 

 

https://social.msdn.microsoft.com/profile/daisy%20holte/

https://www.tumblr.com/certainkingdelusion

https://express.adobe.com/page/1BdDfJeSqvcN7/

https://www.pinterest.com/pin/1102115340036769630/

https://sites.google.com/view/vakilagah-com/home

https://androidiosapps24.car.blog/2022/11/05/%d9%88%da%a9%db%8c%d9%84-%d9%85%d8%b4%d9%87%d8%af/

https://edex.adobe.com/community/member/q715mcrJv

https://us.community.sony.com/s/profile/0054O00000AdbO4?language=en_US

https://myspace.com/daisyholte7

https://disqus.com/by/daisyholte7outlookcom/about/

https://en.gravatar.com/daisyholte7

https://www.ted.com/profiles/39545103/about

https://www.goodreads.com/user/show/157963886-daisy-holte

https://www.divephotoguide.com/user/DaisyHolte7

https://soundcloud.com/daisyholte7

https://medium.com/@daisyholte7

https://issuu.com/daisyholte7

https://daisyholte7.livejournal.com/profile

https://www.openstreetmap.org/user/Daisy%20Holte

.

 

برچسب ها: بیع,کالا,به,کالا,
[ پنجشنبه 3 آذر 1401 ] [ 9:35 ] [ کاووسی فر ]
[ ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد